Tuesday, May 22, 2007

یه آدم تازه میخوام

اگه پستهایی رو که از صبح نوشتم سیو کرده بودم 10 تایی شده بود. بازم الاغ کدخدا شدم. هزارتا کار دارم هی میام اینجا چرخ میزنم و هی پست مینویسم و میبینم اونی که میخوام نیست. حوصله ی نک و ناله ندارم هرچند دلم پره! طنزم هم نمیاد هرچی نوشتم مزخرف شد. موقع از دینی نوشتن هم نیست.
دلم میخواد با یکی حرف بزنم. دلم میخواد با یکی برم کافی شاپ ثالث و فقط حرف بزنم. حوصله ندارم نصیحتم کنه. دلم میخواد یک ادم باحال باشه یک کمی چرت و پرت بگیم و بخندیم.
کدومتون حالشو دارید بیاین.
گفته باشم فقط کافی شاپ ثالث. ساعت 4 عصر به بعد. شاید فردا.
************************************************************
اینو میدونستی؟:
مردهاي فرانسوي هم زن دارن هم معشوقه اما زنشونو بيشتر دوست دارن،
مردهاي آمريکايي هم زن دارن هم معشوقه اما معشوقشون رو بيشتر دوست دارن؛
مردهاي ايراني هم زن دارن هم معشوقه اما مامانشون رو بيشتر دوست دارن