Saturday, May 19, 2007

شما حدس بزنید

1-خیلی موقعها تو خونه بهش فکر میکنم . دیگه نوشته هاشو نمیخونم. یا نمینویسه که بعید میدونم یا هیچکدوم ما ازش خبر نداریم. یک گوشه ی دیگه این دنیای مجازیه. با خیلی از مشکلاتش آشنا بودم. خیلی از درد دلهاش مشترک بود خیلی از شیطنتهاش هم. مهربون و صمیمی و در عین شری آسیب پذیر و مظلوم. دلم براش تنگ شده. هنوز هم تو فکرشم.سارا این جین کوک
2- پستهای طولانی و سنگین. حرف دل. با انرژی (گاهن انرژی منفی). کمی مغرور. همیشه مهربون. اخلاق تند نابود کننده. باهاش مخالفت کنی میاد میزنه دک و داغونت میکنه. میتونی بهش اعتماد کنی. ضمنن تکیه گاه خوبیه! بی اختیار منو به خودش جذب میکنه. پروانه هیچستان
3- خوب. نود درصد موارد باید نوشته هاشو حداقل دوبار بخونم تا بفهمم چی نوشته. نازک نارنجی. ولی تا بخوای ساده. تا بخوای یک رنگ. دوست دارم ننوشته هاشو بخونم. مهربون و صمیمی. چیزی که همیشه رعایت میکنه ادبه! هرگز بی وفایی نمیکنه. برعکس من هرگز ایمیلتو بی جواب نمیذاره. کوشا. مهربون و دوست داشتنی. با اینکه پر از ابهامه اگه روزی ننویسه دلم میگیره. بالتازار
4- شر و شیطون . کلک و ناقلا! تو و بیرونش یکیه. بعضی وقتها از رک بودنش میترسم. خدای من هر چی تو ذهنشه تو بلاگشه. کار راه بنداز. قابل اعتماد و دوست داشتنی. پرحرف. مهرررربون. آیدا
5- یک غم عجیبی تو نوشته هاشه. یک بی نظمی وحشتناک تو فکرشه. خیلی خیلی وفاداره. خیلی صمیمی و مهربونه. تا حالا نشده سوالی رو برام بی جواب بذاره. شدیدن کار راه بندازه. تشابهات زیادی باهاش دارم. اونم یک کمی تنده. شدیدن احساس نزدیکی باهاش میکنم. شاید یکی از کسانی باشه که دلم میخواد ببینمش! الهام
6- نگرانشم نگرانشم نگرانشم. صادق ترین آدمیه که تو این محیط دیدم. بی کلک. بی سانسور. بی سیاست. لطیف و با احساس. جمله جمله ی پستاش خوندنیه. براش خوشحالم و دلواپس. یک کمی حواس پرت. شدیدن دوست داشتنی! رضا 53
7- هر وقت کانتکت بشم بهش سر میزنم. بعضی نوشته هاش که زبون خودشه رو دوست دارم و بعضی دیگه که به نظرم تقلیده و یا فرو رفتن در قالبی که خودش نیست. اووف حالمو میگیره. این هم به شدت آسیب پذیره. فوق العاده با جنبه س. خیلی خیلی مهربونه. بعضی وقتها آنچنان لج منو در میاره که اگه دم دستم باشه یکی یکی موهای کلشو میکنم. ولی دوستش دارم. حاج واشنگتن
8- دو قالب متفاوت. هنوز هم برام سخته باور کنم یک نفرند! مهربون و همراه. یک کمی مدیر! صمیمی و رک! لین
9- شر و شیطون. خوش قلم. دغدغه های ذهنی کاملن متفاوت از هم. حساس . با جنبه. باحال. با تصمیم گیریهای کاملن احساسی. بانمک! حاج باران
آقا جان من! برنده همین خانم سارا یک خواننده ی همیشگیه. سارا خانوم لطفن بیا یک آدرس یا صندوق پستی به من ایمیل کن!