Sunday, May 20, 2007

مشکلات نیکو گونه


همیشه این ها رو با هم قاطی میکنم
· میرزای شیرازی و امیر کبیر و قائم مقام فراهانی
· میرداماد و سهروردی
· مدرس و شیخ فضل الله نوری و آیت الله کاشانی و نجات اللهی
· اقبال لاهوری و کلیم کاشانی و شیخ محمد خیابانی
· فتحی شقاقی و خالد استانبولی
· بنی صدر و بختیار
· شریعتی و بازرگان
· نواب صفوی و بن لادن
· صادق هدایت و جلال آل احمد
· مایکل بولتون و التون جان
· طیب و شعبون بی مخ
· عزت الله انتظامی و رضا کیانیان
· سیمین بهبهانی و سیمین دانشور
· پری زنگنه و سوسن و سیما بینا
· خالقی و قنبری (تازه یکبار یک گندی زدم که نگید. تو جلسه گفتم مسئول این کار آقای خندقی بودند(ترکیب خالقی و قنبری) بعد پرسیدند آقای خندقی کیه؟ گفتم خندقی؟ چطور مگه؟ (آخه آقای خندقی نامی رو هم میشناسم.) حالا از اونها اصرار از من انکار)
· با یکی از بچه ها سر خیابون قائم مقام قرار داشتم. منم به خیال خودم رفتم بعد سه ساعت انتظار و دک و دعوای تلفنی دیدم اشتباهی رفتم سر میرزای شیرازی وایستادم!

هیچوقت نتونستم عین آدمیزاد بگم
سیلوستر استالونه
سگ (نمیدونم چرا میگم سک شما ها میتونید بگید!)
اکل مریته
فلوچارت(این دیگه ابزار کارمه هی میگم فولوچارت)
سردمداران (هی میگم سردمدرداران)
ماسماسک

اگه من جای شما بودم حتمن پست علی کاریز رو تو بلاگ حاج واشنگتن میخوندم. بدجوری شرح حاله.
اگه تو کامنت دونی جواب میدم به دلیل زیاد کردن آمار کامنتها نیست یعنی چی؟ اصلن دلم میخواد! کامنت دونی اختیاری!