Monday, December 1, 2008

قانون سوم نیوتن

یه دایی خدا بیامرزی داشتم که همیشه میگفت :"هرچی آدم از این پایین سفت بگیره ، خدا هم براش از اون بالا سفت میگیره".
باور کنید اینا رو . من به عنوان گیس سفید این جمع ، تک تکشون رو امتحان کردم.

دوست بدارید: بی چشم داشت ، بی توقع ، بدون فکر کردن به عاقبت کار و منفی گرایی. آدمها رو دوست بدارید. از صمیم قلبتون. کلن، تو پیاده رو که از کنار مردم رد میشید تو ذهنتون فکر کنید که مردم رو دوست دارید.
نتیجه: باور کنید محبوب میشید. عده ی کثیری دوستتون خواهند داشت. همون طوری بی شیله پیله و بی توقع.

ببخشید: اگر کسی در حقتون بدی کرد یا فوری به خدمتش برسید یا بهتر از اون ، فوری ببخشیدش.
نتیجه: باور کنید وقتی سوتی به بزرگی نیمی از حیثیتتون دادید شخص تصمیم گیرنده به راحتی میبخشدتون. امتحان کنید.

کمک کنید: مادی ، میگم مادی که اثرش شمردنی باشه. همینطوری از کارای ساده شروع کنید چه میدونم مثلن اگه حس میکنید همکارتون زورش میاد برای بچش مداد رنگی بخره شما سرراهتون بخرید براش. به همین کوچیکی و راحتی.
نتیجه: باور کنید همون میشه که باورش برامون سخته : به ازاء هر دانه هفتاد دانه. من امتحان کردم.

برعکس عمل کنید: تو خیابون به مردم اخم کنید،از همه ایراد بگیرید، تو دلتون از همه طلبکار باشید، همش در فکر انتقام باشید، ناخن خشک باشید، باور کنید همه باهاتون بد میشن دنیا براتون کج و کوله میچرخه و بی برکت میشید.
همه این کارهای مثبت رو بی چشم داشت انجام بدید و به مدت طولانی مثلن یکسال ، دوسال، بی توقع نتیجه مثبت،بی انتظار تاثیرش در زندگیتون. اینطوری جواب میده هر چی خالص تر باشه نتیجه سریعتره. مطمئن باشید.

(اینو من نوشتم .باور کنید. من هم "راز" و "قانون جذب"و "راز شکرگذاری" رو خوندم. نمیگم تاثیر نداشت ولی من امتحان کردم. از وقتی تصمیم گرفتم به حرف دلم گوش بدم دنیا هم به حرفم گوش داده. هرچی بی توقع تر بودم بیشتر نتیجه گرفتم. شما هم امتحان کنید. در انتظار نتیجه نباشید. خودش میاد)
------------------------------
پ.ن: من هم جزئی از اون اکثریتم که عادت دارم از نبودنها،نداشتنها،سختی ها، کش و قوسها و ناملایمات زندگیم بنویسم. چون توقعم بودن،داشتن،ثبات و ملایمته. ولی اینا قسمت بزرگی از زندگی منند.