Wednesday, February 27, 2008

ترانه بازی

الف: آقا در شهر پروانه اینا به ما پیشنهاداتی شد مبنی براینکه از اونجا که ثابت شده ما خوره ایم بیایم لیست آهنگهای دوست داشتنی مون رو بگیم.ولی آخه هفت تا ؟؟؟

1.باران. از استاد شجریان .
ببار اي بارون بباربا دلم گريه کن خون بباردر شبهای تيره چون زلف ياربهر ليلي چو مجنون بباراي باروندلا خون شو خون بباربر کوه و دشت و هامون بباربه سرخي لبهاي سرخ ياربه ياد عاشقاي اين دياربه کام عاشقاي بي مزاراي بارونببار اي بارون بباربا دلم گريه کن خون بباردر شبهای تيره چون زلف ياربهر ليلي چو مجنون ببارببار اي ابر بهاربا دلم به هواي زلف یارداد و بيداد از اين روزگارماه رو دادن به شبهاي تاراي بارونببار اي بارون بباربا دلم گريه کن خون بباردر شبهای تيره چون زلف ياربهر ليلي چو مجنون بباراي بارونبا دلم گريه کن خون بباردر شبهای تيره چون زلف ياربهر ليلي چو مجنون بباراي بارون...

عاشق اون قسمت به سرخی لبای سرخ یار به یاد عاشقای این دیار ... هستم

2. عشق من منو صدا کن .از معین.
عشق من ، منو صدا کن منو از خودم رها کن تو اجاق مرده ی دل آتشی تازه به پا کن تو منو از نو بنا کن عشق من منو صدا کم قصمو بی انتها کن روبروت آينه بذار ابديتی بنا کن عشق من ، منو صدا کن قصه ی نگفته ام من تو بيا روايتم کن از عذابم راحتم کن ای صدای تو نهايت راهی نهايتم کن عشق من ، منو صدا کن تو منواز نو بنا کن رهسپار قصه ها کن تو به خاکستر نگاه کن آتشی تازه به پا کن ای بهار انتظارم من زمين بی بهارم شوره زار انتظارم چهره ی شکسته دارم جسم و جانی خسته دارم به در ويرانه ی دل بغض قفل بسته دارم...
وقتی میگه : تو به خاکستر نگاه کن آتشی تازه به پا کن ای بهارم روزگارم....دیوونه میشه آدم نه؟

3. hurt از Christina agualiara
Seems like it was yesterday when I saw your faceYou told me how proud you were, but I walked awayIf only I knew what I know todayOoh, oohI would hold you in my armsI would take the pain awayThank you for all you've doneForgive all your mistakesThere's nothing I wouldn't doTo hear your voice againSometimes I wanna call youBut I know you won't be there...
وای اینم عاشق ائن قسمتشم که میگه:
There's nothing I wouldn't doTo have just one more chanceTo look into your eyesAnd see you looking back
4. داغ عارف باز هم از استاد شجریان
بنشین به یادم شبی تر کن از این می لبی که یاد یاران خوش است یاد آور این خسته را کاین مرغ پربسته را یاد بهاران خوش است مرغی که زد ناله ها در قفس هر نفس عمری زد از خون دل نقش گل بر قفس یاد باد داد،داد،عارف با داغ دل زاد...
وای وای اونجاش که میگه
عارف اگر در عشق گل جان خسته بر باد داد
بر بلبلان درس عاشقی خوش در این چمن یاد داد


5. آهنگ تولد اندی
عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشقه زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
خیلی ساده و با احساسه. همین تکه ی اولش رو هم خیلی دوست میدارم.

6. all coming back to me از celine dion
There were nights when the wind was so coldThat my body froze in bedIf I just listened to it Right outside the windowThere were days when the sun was so cruelThat all the tears turned to dustAnd I just knew my eyes were Drying up forever
I finished crying in the instant that you leftAnd I can't remember where or when or howAnd I banished every memory you and I had ever made
But when you touch me like thisAnd you hold me like thatI just have to admitThat it's all coming back to meWhen I touch you like thisAnd I hold you like thatIt's so hard to believe butIt's all coming back to me(It's all coming back, it's all coming back to me now)

این هم اون تکه ی
if you kiss me like this
If I hold you like that


رو میپرستم.

7. آهنگ شانه از ویگن و پوران
بر گیسویت ای جان
کمتر زن شانه
چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه
دل در کویت
دارد خانه
مجنون گردد چو زنی هر دم شانه...
همین تکه اش رو دوست دارم.

ب : ببینید آهنگهای کهیری یادم نمیاد چون بعد یکبار کهیر زدن دیگه بهشون گوش نکردم و به زباله دان آهنگها پیوسته اند. ولی چند تا آهنگ هستند که با شنیدنشون یا شنیدن بعضی قسمتهاشون خدایی آدم نمیتونه نخنده:
1. مرحوم هایده اون آهنگ شب شب شب که نذاشتی وای نذاشتی برام روز روز روز که نذاشتی آخ نذاشتی برام....
شاهرخ : دوتا چشم رطب داری.از عشق همیشه تب داری.چشات از جنس مرغوبه چقد حال چشات خوبه
ابی: به شب زل زده بودم به این ع....ع ع ع ....ع ع عشق که شب مهتابی میشه نگاهم به هوا بود به این ع...ع ع ع .....ع ع عشق.که روزآفتابی میشه
معین: قسم به عشقمون قسم همش برات دلواپسم قرار نبود ایججوری شه یهو بشی همه کسم
شهرام صولتی: هنوزم در پی اونم ...(ای بابا)
سعید شایسته: واسه ما بذا خندت گل کنه...بذا دل واسه عشقت خل کنه!!!
حمیرا: من از بی نیازی ..به ثروت رسیدم ( آخه یعنی چی؟)

هر کی هم کامنت بذاره دعوته. اگه نوشته میتونه یکبار دیگه هم بنویسه!