Sunday, January 13, 2008

بازگشت گودزیلا

باسلام
درست از روزی که پست دینی رو گذاشتم اینترنت شرکت قطع شد و گرفتار سیستم آنتی ویروس و چک و مدیرعامل و مالی و پشتیبانی و بخش آی تی و هزار درد بی درمون دیگه شدیم. حالا این وسط من بدبخت باید یک سری مکاتبات با فرنگستون انجام میدادم و اینترنت هم نداشتیم. من هم هرروز صبح یکی از مشغله هام این شده بود که عین اون خرگوشه که هرروز میرفت آهنگری میگفت:" آقا هویج دارید." زنگ بزنم به آقای هیجان که آقا اینترنت چی شد. خلاصه که چشمتون روز بد نبینه که نیکوتون این مدت چه دردسرهایی که تحمل نکرد. تا دیگه حسابی ول شدم و دستم از این دنیا کوتاه.
حالا صبح اومدم دیدم هووووووووووورا اینترنت دار شدیم. اومدم رو لینکها این دفعه عین بچه هایی که چند جور شیرینی بهشون تعارف میکنید دستشون رو هوا میچرخه و نمیدونن کدوم رو بر دارند.فلش موسم رو لینکها میچرخید و نمیدونستم چکار کنم. گفتم بیام یک ابراز ارادت و سلام علیکمی بکنم و از دوستانی که این مدت طاقت آوردن و دوری منو تحمل کردند یا با اس ام اس و تماس و کامنت روح منو شاد کردند بسپاسم و بعدش بیام سر بزنم ببینم چه کردید شما.
به زودی عین آدم (آدم که چه عرض کنم نیکو) میام آپ میکنم.
قلبونتون
بوس.بوس