Wednesday, April 8, 2009

از اون لحاظ

1. دلم میخواد همین کارا رو بکنم بعد وقتی سرم رو بالا میکنم ساعتو نگاه کنم ببینم ساعت یازده ظهره ! بعد برم نانا رو بردارم برم خونه!
2. دلم میخواد یه دونه از اینایی که اسمش یادم نیست داشته باشم(منظور از اون تورهاست که تو کارتونها به دوتا درخت میبندند توش میخوابند) بعد نهار برم دو ساعت تمام بخوابم.بعدش که بیدار شدم ببینم ساعت دو دقیقه به ساعت یازده تشریح شده در بند یکه!
3. دلم میخواد با تاپ بیام سرکار.
4. دلم میخواد برم لگو هرچی دلم میخواد بردارم پولش رو هم ندم!
5. دلم میخواد رئیس نداشته باشم.
6. دلم میخواد ساعت یازده تشریح شده در بند یک برم کافی شاپ تنها بشینم قهوه بخورم با یک عالمه شکر!
7. دلم میخواد با ماشین بیام تا در شرکت. اصلن دلم میخواد ماشین رو بیارم تو پارکینگ شرکت.
8. دلم میخواد یک کاسه گنده آش رشته رو هرت بکشم بخورم.
9. دلم میخواد وقتی میخوام برم کاربید تنگستن(wc) از جلوی اتاق مشاور حقوقی رد نشم.
10. دلم میخواد به جای اینکه دیوارای بیرونی شرکت شیشه های باشه دیوارای درونی شیشه ای بود(البته به جر دیوار کاربید تنگستن)
11. دلم میخواد هرکاری دلم میخواد بکنم.....
خوش نشسته ای در خیال من
خوش به حال من
خوش به حال من