Tuesday, April 24, 2007

!من در تهران



خیابون انقلاب- حافظ- درکه : احساس دانشجویی میکنم. بارها شده که رفتم و کتاب تخصصی خریدم. که البته بازش هم نکردم! به خاطر وجود دانشگاههاست شاید
هفت تیر- میدون ولیعصر- جمهوری- توپ خونه: گیج میشم و نمیدونم باید از کدوم ور برم. شاید به خاطر ازدحام جمعیت باشه
خیابون آبان: احساس چاقی و خفگی میکنم میدونم به خاطر وجود اون رستوران سنتیه! برعکس تو ستار خان گرسنه میشم اونم به دلیل کباب ترکی هاست
میدون انقلاب : احساس میکنم تحت تعقیبم. نمیدونم چرا
خیابون ویلا: فکر میکنم خیلی گدا و بی پولم! اونهمه کارت و چیزای فانتزی...نه اونهمه صنایع دستی و نقره فروشی
میلاد نور-تندیس-نارون-گاهی اسکان: احساس بی کلاسی میکنم! وای... اینهمه آدم خوش تیپ

کافی شاپهای نشرثالث- پاساژالهیه- هتل شرایتون و آزادی : فکر میکنم 18 نه دیگه حداکثر 20 سالمه! چه جوون بودما!! یادش به خیر
اتوبان همت و مدرس: عصبی میشم و احساس خستگی دارم. همش فکر میکنم دارم میام سرکار
پیست آبعلی و رستوران دشت بهشت: احساس تازه به دوران رسیدگی میکنم. میدونید که
شهرکتاب نیاورون- نشر ثالث- نشر چشمه- نشرگویا: احساس میکنم خیلی روشنفکرم
خیابون شوش: حس میکنم مردم و سوار آمبولانس بهش زهرا هستم
وزرا و های لند: وای حس میکنم خیلی تمیزم. من خیلی عطر دوست دارم
تهرانپارس: اعصابم خورد میشه. نمیدونم چرا بافت این تکه شهر با اون خیابونای عین هم رو اصلن دوست ندارم
میدون آزادی : احساس میکنم یک تهرانی متعصبم
میدون آرژانتین: احساس ناراحتی و جدایی میکنم مخصوصن شب! نا سلامتی 4 سال از اینجا رفتم شهرستون تا تحصیلکرده بشم
خیابون ولیعصر: غمگینم میکنه و به فکر فرو میرم. مخصوصن اون تیکه ی پارک وی تا تجریش
تجریش: فکر میکنم شب عیده
جردن: احساس علافی و بی کاری میکنم! دیگه گفتن نداره که چرا
فرودگاه و شهربازی: احساس ترس و شگفتی میکنم
تو خیابونهای اطراف خونمون احساس امنیت میکنم

دیروز اتفاقی از تو خیابون جامی رد شدم. شما میدونستید این خیابون اینقدر قشنگه
*********************************************************************
چرا میخواین با بدحجابها مبارزه کنید آخه؟ پس من میرم بیرون چی رو نگاه کنم؟ چادر سیاه قشنگتره یا روپوش صورتی؟ من موندم هر خانمی در این ج.ا.ا مجبوره حداقل روپوش و شلوار و روسری بپوشه. حالا روپوشش تنگ و کوتاه و آستین کوتاه باشه! شلوارش با دم زانو باشه! روسریش به پهنای تل باشه! بالاخره هست! نمیتونه که با تاپ و شلوارک بیاد بیرون! من خانومای
خوکشل خوش تیپ آرایش کرده رو دوست میدارم
*********************************************************************
:)نیکو ببین چه کردی....لینکاتو پیدا کردی :)
چنانچه لینک بلاگ شما فراموش شده در اسرع وقت اطلاع دهید! باشد که رستگار شوید